LOVE

Cześć Kochani :)
Jak Wam minął weekend ? :)
Ja razem z narzeczonym, nareszcie skończyliśmy zapraszać gości na nasz ślub, który już prawie za miesiąc. Czemu nareszcie ? Powiem szczerze, że z jednej strony fajnie było się spotkać z całą rodziną, z którymi niestety rzadko się widuję ale z drugiej strony, przy tak sporej ilości pracy jaką mam teraz każde popołudnie, które musieliśmy gdzieś jechać, było to bardzo męczące. Przyznam, że zawsze myślałam, że takie przygotowania do ślubu, to wcale nie jest tyle roboty, jak każdy mówi, ale rzeczywistość okazała się być brutalna i czasami mam wrażenie, że nie zdążymy ze wszystkim. Co prawda miesiąc to sporo czasu, ale żeby się nie zestresować przed samym ślubem, trzeba wszystko ogarnąć ciut wcześniej, tak więc jeśli któraś z Was przygotowuje się do tego wyjątkowego dnia i ma jeszcze jakieś pół roku do uroczystości, to to co chcecie zostawić na miesiąc przed ślubem - zróbcie to już teraz :D

Zmieniając temat, szykuje na moim blogu serię wyjątkowych sesji zdjęciowych, w pięknych miejscach i jeszcze piękniejszych stylizacjach, i jedyne co mogę zdradzić to, to że szykuje się współpraca min z LOU ! W tym tygodniu będzie też post ze zdjęciami z sesji narzeczeńskiej, także śledźcie uważnie :)

A dzisiaj w poście, bardzo luźna stylizacja, idealna na lato :)
Ja uciekam dalej obrabiać zdjęcia a Was zostawiam z tymi słonecznymi kadrami :)
Buziaki :*












Komentarze

  1. Świetne zdjęcia i gratulacje z okazji slubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miesiąc szybko minie i - nim się obejrzysz - będziesz żoną! :D Pięknie wyglądasz. :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już teraz czas leci mi za szybko :D
      dziękuję :*

      Usuń
  3. Ten czas na pewno szybko Ci minie, ale faktycznie przed tak wielkim wydarzeniem zawsze jest dużo pracy :)
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) wiem co przechodzisz w przygotowaniach, miałam to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia!!! ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/cakemonika/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ten czas szybko leci! do ślubu Wam zleci raz dwa :) świetnie wyglądasz - uwielbiam Twoje zdjęcia<3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Sama jestem przed ślubem (chociaż jeszcze nie wiem kiedy to nastąpi) ale sama perspektywa przygotowań mnie przeraża. Mam nadzieje, że nie będzie tak źle. :D
    http://przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jednej strony to przerażające, a z drugiej bardzo ekscytujące - w końcu to ma być jeden z najpiękniejszych dni w życiu więc musi być wszystko na tip top :D

      Usuń
  8. My braliśmy ślub 1 lipca i powiem Ci tak - co byś nie robiła, ostatni tydzień przed będzie straszny, wszystko zacznie się sypać, ale nie ma co się martwić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie trochę się tego boję, ale jestem dobrej myśli, co ma być to będzie :) :*

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia i jak zwykle udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ujęcia. :) Powodzenia w dalszych przygotowaniach. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku ! Jestes prześliczna 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Wyglądasz przepięknie <3 No i powodzenia w przygotowaniach do ślubu :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo kobiecie kształty! To mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Good pictures, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna. A co do ślubu, to znam to z autopsji.. Niby jest czas, a zawsze coś może wypaść, ktoś nie ma czasu, praca, przymiarki, poprawki, poprawki poprawek.. I dzień ślubu, w którym złość i zdenerwowanie mija, jest tylko radość, że wszyscy celebrują Twoje szczęście :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na narzeczenska sesje:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wyglądasz!
    Pamiętam jak siostra brała ślub- przygotowania są naprawdę ciężkie, ale się opłacają na ten najpiękniejszy dzień w życiu :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna, klasyczna stylizacja ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest ta bluzka <3
    Super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia są po prostu cudowne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie pozytywne zdjęcia :) Jejku uwielbiam Twoje włosy - kolor i to jak są ścięte :) Chcę takie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny, luźny zestaw , który bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz ;)
    Spokojnie, na pewno ślub pójdzie wlaśnie tak jak będziesz tego chciała albo nawet i lepiej ;*

    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/07/jezioro-roznowskie-i-rozowy-flaming.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. ale Ty jesteś ładna, ciekawy blog pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz :)

Chętnie odwiedzę inne blogi - piszcie Wasze adresy :)

Popularne posty