LOVE JEANS

Hejka :)
Bardzo długo nie było postu z jakąś nową sesją, a na komputerze czekają już 4 na obróbkę, mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się uzupełnić braki :)
Wracając do poprzedniego wpisu, chcę podziękować wszystkim, którzy oddali na mnie swoje instagramowe <3 i także komentarze :) Konkursu co prawda nie udało się wygrać, ale za każde wsparcie jestem niezmiernie wdzięczna :)


Co do samego dzisiejszego postu, znów postanowiłam zafarbować końcówki włosów na różowo :)
Oczywiście wykorzystałam do tego farbę Loreal Colorista, która nie niszczy włosów a kolor spłukuje się po paru myciach :)
Zaczęłam się nawet zastanawiać, nad innymi kolorami, ale nie wiem jaki wybrać :)
Jeśli któraś z czytelniczek tego posta ma podobny kolor blond do moich i próbowała innego koloru z serii Loreal Colorista to wrzućcie link ze zdjęciem jakie uzyskałyście efekty :)

PS. Jak zapewne ktoś zauważył, na większości moich zdjęć, króluje jeans - i w tym poście nie mogło być inaczej, uwielbiam jeansowe ogrodniczki :)
Dajcie znać, czy tak jak ja kochacie się w jeansie <3









Komentarze

  1. Pięknie wyglądasz!!!
    Cudowna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz!!!
    Cudowna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja wspaniała :) Pięknie się prezentujesz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie :) Uroczo! Ja bez jeansu nie mogłabym się obejść :D mam go sporo w swojej szafie i bardzo go lubię :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twój styl przerabiania zdjęć ;) Nie dość że taka piękna to jeszcze ma taki talent do fotografii <3

    OdpowiedzUsuń
  6. dwa pierwsze zdjecia cudne<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogrodniczki są świetne! Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ogrodniczki, ale co jak co włosy masz przepiękne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia ;-) Stylizacja bardzo ciekawa! Nosiłabym ;-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look :) Pytanie praktyczne - często zakładasz buty bez skarpetek tak jak tutaj ? Nie obcierają Cie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takich butów zawsze zakładam mocno wycięte stopki - także ani ich nie widać, a wtedy buty nosi się wygodnie :)

      Usuń
  12. Cudowne zdjęcia! Wyglądasz pięknie :)
    Pozdrawiam :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ogrodniczki! Cudownie Ci w nich! idealnie zestawienie!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wakacyjny look na luzie! ;) kocham ogrodniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, masz fantastyczne włosy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne zdjęcia! I ta jakość <3
    Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsze zdjęcie wymiata - zakochałam się w nim <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie bajeczne zdjęcia :) Jakie Ty masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne włosy :) Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna dziewczęca stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie moge się napatrzeć na Twoje włosy, są prześliczne, super wyglądasz, a zdjęcia też rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz, a nowe końcówki włosów jak najbardziej Ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeans jest spoko, ale Twoje zdjęcia to prawdziwe cudo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć piękna cudowne masz te swoje włoski:**

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz :)

Chętnie odwiedzę inne blogi - piszcie Wasze adresy :)

Popularne posty