Saal- Digital

Hejka ! Ostatnio miałam przyjemność przetestować kolejny produkt od firmy Saal- Digital http://www.saal-digital.pl/   Na ich stronce, możecie znaleźć różne produkty fotograficzne, min fotoksiążki, fotoobrazy, kalendarze , kubki i inne produkty, które możecie zamówić z Waszymi zdjęciami.
Kiedyś miałam okazję przetestować fotoksiążkę i byłam zachwycona jakością, kolorami zdjęć i przede wszystkim szybkością realizacji zamówienia. Tym razem zgłosiłam się do przetestowania fotoobrazu od Saal-Digital. Po ściągnięciu aplikacji, mogłam zaprojektować swój obraz na wszystkie możliwe sposoby, przy zamówieniu można wybrać sposoby mocowania oraz różne inne bajery - wszystko w zależności od tego jaki rodzaj fotoobrazu wybierzecie. Ja zdecydowałam się na Dibond - czyli na druk na płycie aluminiowej o matowej powierzchni.
Dużym plusem tego fotoobrazu jest to, że jest mega cieniutki - 3mm - zdecydowanie wolę taką opcję od druku na płótnie, który zazwyczaj zniekształca zdjęcie na rogach.
Co do odwzorowania kolorów, są one bardziej delikatniejsze niż to co widzimy na zdjęciu w komputerze, ale to raczej wydaje mi się, że jest to spowodowane rodzajem tego druku, całe szczęście nie traci na tym jakość zdjęcia.
Najważniejsze jednak, że ten fotoobraz jest bardzo przejrzysty, nie ma żadnych pikseli, ostrość jest idealna a na takiej gładkiej powierzchni mamy dużo ciekawszy efekt :)
Generalnie gdybym miała zamówić jeszcze kiedyś fotoobraz od Saal-Digital, myślę, że bym się nie zawahałabym się ani chwili, ale następnym razem wypróbowałabym inne opcje powierzchni nadruku :)
Dodatkowo plusem samej firmy Saal-Digital jest ekspresowe tempo - pomimo, że wybrane produkty jadą do nas zza granicy to od momentu złożenia zamówienia po 3 dniach mamy je w domu :) Osobiście jestem strasznie niecierpliwa, więc pod tym względem Saal-Digital jest dla mnie wybawieniem, jeśli już coś zamawiam przez internet i to z zagranicy :)

Jeśli są tutaj jacyś fotografowie, nawet amatorzy, zapraszam do Was do testowania innych produktów Saal-Digital, myślę, że to fajna sprawa móc zobaczyć jakieś swoje fotograficzne dzieło, w innym wydaniu, niż tylko zwykłe odbitki :)

Poniżej zdjęcia samego fotoobrazu a na końcu oryginał fotki.




PS. To pierwsze zdjęcie z sesji narzeczeńskiej <3


Komentarze

  1. Od dawna podobają mi się zdjęcia w formie obrazu :) Kiedyś na pewno coś takiego też sobie zamówię :) Twój wygląda pięknie!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. taki obraz to super sprawa i bardzo fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda ten obraz ^^
    na pewno kiedyś skorzystam bo wygląda to cudownie ♥


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcie i piękna oprawa :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki obraz sama jakiś czas temu zamówiłam i jestem bardzo zadowolona z takiej formy zdjęcia

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej jakie cudowne! zakochałam się ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)
    A to narzeczeńskie super jest:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely!!!!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjecie!!!! besos ;)

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie ;-) Ciekawy pomysł z tym drukowaniem na aluminiowej płycie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotoobraz rzeczywiście wygląda fajnie, a sama fotka też jest piękna :)!!!
    P.S. Dzięki za odwiedziny u mnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna pamiątka :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pomysł z tym obrazem :) Ślicznie to wyszło !

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post and photos really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kadr i mega obraz ;) też dostalam od nich fotoksiążkę do wykorzystania, muszę ją zrobić w wolnej chwili :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna opcja, zdjęcie się świetnie prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz :)

Chętnie odwiedzę inne blogi - piszcie Wasze adresy :)

Popularne posty