Rosegal - WishList - Red Tight Dress

Hejka ! Dzisiaj pierwszy raz u mnie na blogu pojawia się post o charakterze WishListy.
Już pewnie większość z Was słyszała o Rosegal i w dzisiejszym poście właśnie produkty z tego sklepu będą tutaj pełniły główne role. Szczególnie będę się skupiać na sukienkach typu red tight dress  oraz long hoodie dress , czyli coś elegancko i klasycznie oraz wygodnie i sportowo.
Poniżej moje propozycje, a właściwie to co mi wpadło szczególnie w oko :)


                   KLIK                                             KLIK                                             KLIK






                    KLIK                                               KLIK                                            KLIK




                   

Komentarze

  1. druga i trzecia są cudne, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia sukienka jest śliczna, kobieca, elegancka :)


    lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te czerwone sukienki :) a tę szarą dresową mam- polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukienka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się środkowa czerwona sukienka, jedyny żal czuję tylko, że sama w takich chodzić nie mogę, bo niestety figura nie jest odpowiednia do tego typu sukienek.. Ale jest prześliczna!!!

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki cudne 😊 poklikałam 😙

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz :)

Chętnie odwiedzę inne blogi - piszcie Wasze adresy :)

Popularne posty