BodyBlendz

Nareszcie mam wolne !:D  Ostatnie dni były bardzo intensywne i dzisiaj postanowiłam zrobić sobie w domu małe spa z BodyBlendz.
Pewnie wiele z Was, słyszało już o naturalnych peelingach z tej firmy.
Mój wybór padł na Sugar Glow - A sweet caramel affair.
Póki co zdążyłam użyć go dwa razy, ale nie da się ukryć, że efekty są już zadowalające.
Jedno opakowanie pozwoli na jakieś 10 aplikacji, więc robiąc peeling dwa razy w tygodniu, starczy go nam na jakieś 2 miesiące plus/minus :)
Fajną sprawą w peelingach BodyBlendz jest to, że nie tylko złuszczają martwy naskórek, ale także pomagają przy trądziku, rozstępach i cellulicie .
Jestem więc bardzo ciekawa efektu, po zużyciu całego opakowania.
Kolejnym dużym plusem, który widzimy a właściwie czujemy, już po pierwszym użyciu, jest intensywny zapach, utrzymujący się długi czas na skórze.
Nie da się też ukryć, że skóra jest zdecydowanie milsza i gładsza w dotyku.
W skład mojego peelingu wchodzi :
Kawa, cukier, oliwa z oliwek, smak karmelu - naturalny, olej jojoba, olej pomarańczowy, witamina E, olej z orzechów.
Z pewnością przy odrobinie wysiłku taką mieszankę, mogłabym zrobić sama, ale taki mały leń i brak większej ilości czasu mi na to nie pozwalają, a możliwość użycia gotowego peelingu jest dużo bardziej komfortowa.

A Wy znacie już BodyBlendz ? Próbowałyście może już tych peelingów ?  Jestem ciekawa Waszych opinii, dajcie znać w komentarzach :)

Uwaga ! Coś miłego dla każdego - po kliknięciu w ten LINK   zostaniecie przekierowani na stronę BodyBlendz, na której możecie za darmo otrzymać Coffe Scrub opłacając jedynie najtańszą formę przesyłki :) Liczba CoffeScrub ograniczona :) Śpieszcie się :*










Komentarze

  1. Bardzo lubie peelingi :D
    Ale masz śliczne włoski :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Często używam peelingów :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To moj pierwszy raz na twoim blogu ale juz widze ze nie ostatni! Bardzo zauroczyla mnie twoja uroda, pisanie i oczywiscie fotografia!!! You go girl!

    Pozdrawiam z Kalifornii!

    Paulina | Shenska

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post and photos really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja nie mogę, za każdym razem jak jestem u Ciebie to twoje zdjęcia do jakiegokolwiek postu są wprost idealnie dopasowane. i cudownie uchwyciłaś tutaj peeling. ja właśnie też uwielbiam je, zawsze czuje się świeżej. uwielbiam twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cieszę się, że zdjęcia się podobają :)
      buziaki :*

      Usuń
  6. Pierwszy raz widzę tak pięknie przedstawioną recenzję kosmetyku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peelingi do ciała :)
    obserwuję ;-*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz :)

Chętnie odwiedzę inne blogi - piszcie Wasze adresy :)

Popularne posty