Sunday

Hej ! Pisząc ten post jeszcze mam poniedziałek, jest późna godzina, ale nareszcie wyrobiłam się z pracą na dziś więc pozwoliłam sobie (póki mam energię) na napisanie coś nowego :)
Od tamtego piątku trochę tu wszystko zaniedbałam, ale to tylko i wyłącznie wina(?) ogromu zajęć jakie teraz mam. Piękna pogoda trwa, więc sesji coraz więcej, a za tym coraz mniej czasu. W zeszły piątek udało mi się pojechać na wernisaż World Press Photo 2017 - trochę o samej imprezie i przede wszystkim o wygranych zdjęciach napiszę w następnym poście.
Natomiast dzisiaj będzie trochę o ostatniej sobocie. Ci, którzy śledzą mojego firmowego fanpaga, wiedzą, że byłam na ślubie i przyjęciu Żanety i Łukasza :) Można to podsumować jedynie takimi słowami "ahh, co to był za ślub" :)
Począwszy od momentu kiedy wsiadłam w auto, aby udać się na przygotowania Pani Młodej już zaczęło się dziać i włączył się pierwszy stres (głównie mnie), a to za sprawą małego niedogadania. Para Młoda zmieniła godzinę ślubu a ja o tym dowiedziałam się właśnie w trakcie drogi do domu Żanetki - jechałam jak szalona byleby tylko zdążyć na choć końcówkę przygotowań - nie liczyły się przekroczone kilometry, wyprzedzanie w niedozwolonych miejscach i inne przewinienia drogowe - ważne było, by w końcu dojechać. Co najważniejsze, Pani Młoda stresowała się dużo mniej ode mnie i na luzie kończyła swoje przygotowania, które ja mogłam już spokojnie sfotografować - o dziwo wyszło więcej zdjęć, niż gdybym przyjechała godzinę wcześniej :D
U Łukasza, jak to jeszcze na wsiach bywa, tzw 'bram' naliczyłam chyba z 8 - każda oddalona od siebie o jakieś 200metrów, więc długo się nie namyślając, biegałam od jednej do drugiej, bo szkoda było czasu na wsiadanie i wysiadanie z auta - po pokonaniu jakiegoś 1km biegiem, z torbą na ramieniu i aparatem w ręce myślałam że wypluję płuca :D Po tym "maratonie" myślałam, że nie spotkają mnie już żadne niespodzianki, ale jak mówi przysłowie 'nie chwal dnia przed zachodem słońca' :)
Jak sama ceremonia odbyła się w spokojnej atmosferze przepełnionej miłością tych dwojga ludzi - tak później dla mnie znów była "gonitwa". Młodzi chcieli sesję ślubną w tym samym dniu, a że pogoda zachęcała, musiałam się śpieszyć tak aby z wesela stracili jak najmniej zabawy z gośćmi i tym samym mieli sporo zdjęć z pleneru. Na całe szczęście wszystko nam wyszło sprawnie i bajecznie, Młodzi dzielnie pozowali i słuchali moich rad a reszta wesela obfitowała w wesołe zdjęcia roztańczonych gości. Oczywiście na samym przyjęciu też nie obyło się bez śmiesznych historii, ale nie będę się tak szczegółowo rozpisywać, może po prostu kiedyś zrobię wpis z najciekawszych anegdotek podczas pracy fotografa na weselu, jeśli tylko będziecie chcieli coś takiego poczytać :)
I tak jak podsumowałam sobotę na fanpagu tak to zrobię tutaj : 15 minut przygotowań, 40 minut pleneru - czy to możliwe? Z taką zwariowaną Parą jak Żaneta i Łukasz nie mogłoby być inaczej :)
A propo przyjęcia - odbyło się ono w Graboszycach na jednej z pięknych sal restauracji "Karpik" a do wspólnej zabawy pod nóżkę zagrał przesympatyczny i prześmieszny zespół składający się z 5 Panów - "Klimat" z Oświęcimia - ulubionego "Janicka" zagrali obłędnie, więc z czystym sercem polecam tą kapelę :)
Już niedługo więcej zdjęć z tego super wesela będzie można obejrzeć u mnie na blogu - na, który zostaniecie automatycznie przeniesieni po kliknięciu w logo po lewej stronie :)
Co prawda sobota była bardzo zabiegana, ale w niedzielę jeszcze starczyło siły w nogach by w szpileczkach wyskoczyć na mały spacer z moim P. :*
Poniżej kilka zdjęć z niedzielnego popołudnia i jeden plenerowy kadr Żanety i Łukasza :)
Zapraszam do oglądania :)












Komentarze

  1. Przepiękna sesja <3 Bardzo ładna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie! i masz super loki . Ja nigdy nie potrafię uzyskać takiego efektu na moich włosach :(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Look! Cudowne buty!
    ps. Masz przepiękny kolor włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładną fryzurę :) Stylizacja to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne butki! Od razu wpadają w oko :) Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, wyglądasz bardzo ładnie :) Kolor włosów przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, a loki obłędne. Niedawno na wesele miałam robione loki, ale szkoda mówić, bo niczego nie przypominały. Wesele faktycznie zwariowane i pełne niespodzianek. Z tego co widzę, to fotograf musi mieć też dobrą kondycję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, każde wesele jest inne i nigdy nie wiadomo co się może wydarzyć, więc trzeba być przygotowanym na wszystko :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej uwielbiam twoje włosy:**

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, chętnie poczytałabym takie anegdotki. Szalona praca fotografa. Hah. :D
    Świetny look, a zdjęcia ślubne zapowiadają się całkiem ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje włosy to moja miłość i chyba będę to powtarzać za każdym razem :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :) nieskromnie powiem, że też je uwielbiam haha :D
      buziaki :*

      Usuń
  13. Śliczna stylizacja I cudowne buciki :)
    Obserwuję i zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, zmysłowo Ci w niej <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Greaat post and photos|look really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie, zachwycasz w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądasz! Masz śliczne włosy <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz. Piękne buty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica i buty - sztos! Bardzo piękne masz też włosy... nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  20. love this post :)
    have a nice weekend

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś przepiękna :) a stylizacja bajka!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja :) Bardzo ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia wyszły bardzo profesjonalnie :) Wszystko świetnie wygląda :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wow cudownie wyglądasz! :)
    https://katemi21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem zachwycona tym zestawem - jest idealny!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz :)

Chętnie odwiedzę inne blogi - piszcie Wasze adresy :)

Popularne posty