Flower-power

 To jest chyba najlepsza sesja, jaką udało mi się zrobić w tym roku :)
Zdjęcia powstały, zaraz po sesji narzeczeńskiej, obok cudnego Pałacu Radziwiłłów w Balicach.
Dziękuję mojej najlepszej Pani Fotograf - Marcie, że zawsze trafi w moją wizję tego jakie chcę zdjęcia <3 Czuję, że jeszcze tam wrócę na niejedną sesję, może nawet jakiś plener ślubny :)
Zapraszam do oglądania :)

PS. Ostatnio jestem zakochana we wszystkich sukienkach w kwiaty <3
























































zegarek - Henry London

Komentarze

  1. łał, naprawde piekne fotki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zdjęcia faktycznie rewelacyjne :*
    Pozdrawiam ,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/05/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka i buty- T O T A L NY sztosik <3

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sesja i piękna stylizacja :)
    Sukienka całkowicie skradła mi serce !

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja i wspaniałe zdjęcia :)
    "http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz zjawiskowo ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycona jestem twoimi włosami piękna:**

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Ta sukienka i miejsce w polaczeniu z cala stylizacja... Sesja wyszla bosko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są niesamowite, wszystkie ujęcia są zachwycające i ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne miejsce, a Ty olśniewasz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne pudrowe kolory! piękne zdjecia i piękna Ty! :)
    dziekuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej :*
    co powiesz na wspolną obserwację? daj znać u mnie ;)
    pozdrawiam,
    www.perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne fotki i przepiękna sukienka <3 Uwielbiam kwiaty i właśnie stwierdzam, że potrzebuję podobnej w szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeej cudowne zdjęcia! Masz piękne włosy i Twoje buty bardzo mi się spodobały *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sesja, ślicznie wyglądasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście zdjęcia baardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne fotki, a włosy masz prześliczne
    Buziaczki ;**
    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądasz :) cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie! Wzór sukienki przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta sukienka jest po prostu dla Ciebie stworzona! Wow!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka prześliczna, bardzo Cię rozwesela :-)
    Nie jestem do końca fanką tych butów, ale każdy lubi co innego.

    Zapraszam serdecznie.
    Obserwuję :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę śliczne zdjęcia, śliczna Ty :) Z przyjemnością poodwiedzam Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tych zdjęciach, naprawdę pięknie wyszły. Sukienka niesamowita. A twój blog jest naprawdę bardzo ciekawy i piękny, w szoku jestem ze tak mało osób cie obserwuje, bo zasługujesz na o wiele więcej. Powodzenia w dalszym blogowaniu, buziaki :*
    Obserwuje!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa :) póki co, zaczęłam swoją przygodę, czy przyniesie ona więcej czytelników, zobaczymy :)
      pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  23. Ja również uwielbiam sukienki z motywem kwiatów, powiem więcej, ja je kocham! :D Zdjęcia rzeczywiście bardzo ładne, mają swój klimat :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku jak cudownie wyglądasz <3 piękna sukienka
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale wyglądasz w tej sukience! Naprawdę jesteś świetną inspiracją modową :)
    www.moda-eny.blogpspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja, od razu czuć wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna stylizacja :) Śliczna sukienka <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. łał, świetny post i piękne zdjęcia! zapraszam do mnie!
    Klaudia Brzeska Fotografia

    OdpowiedzUsuń
  30. Miejsce nadaje magiczny klimat zdjęciom :)
    Piękna sukienka!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz nieziemskoo :D
    Bardzoo pięknie Ci w tej sukience :*
    Ale masz ładne włosyy :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Aleeee cudne zdjęcia! A te kolory. 😍 Pani fotograf wykonała kawał dobrej roboty. :D Wszystko w tej sesji jest przepiękne - i stylizacja i miejsce.
    Pozdrawiam ciepło,
    Milena z one-cellar-door.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna stylizacja, i te zdjęcia. Jestem zauroczona! ♥

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. wdzięczna modelka, sukienka przeeeepiękna! :) no i oczywiście ładne, urokliwe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka jest śliczna; )
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialne zdjęcia :). Masz śliczne włosy. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna ta sukienka ! Wyglądasz cudownie 😊

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna Ty, cudowna sukienka i bajkowe otoczenie to udany przepis na niesamowite zdjęcia. Nie dziwię się, że chcesz tam wrócić. :)
    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepięknie wyglądasz, a sukienka jest po prostu cudowna. Świetny blog, z przyjemnością obserwuje!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz :)

Chętnie odwiedzę inne blogi - piszcie Wasze adresy :)

Popularne posty